Del Två - Skånetrippen

Gjorde faktiskt så att jag skrev det igår när jag ändå var igång men tidsinställde det.
Brukar inte tidsinställa, det känns så onödigt för det mesta här handlar ju om vad jag gjort.


Söndag:
Käkade frulle och sedan brummade vi in till Lunds Botaniska trädgård.
Kikade och fikade. De hade ett växthus där med en massa annorlunda växter.
Allt från kaktusar till palmer och enorma näckrosblad.

Tog lite kort på dem jag tyckte var fina men de flesta såg så amatörmässiga ut att jag dissade dem.
Ni får bara se mina proffsbilder ;P



Var tvungen att ta kort på den här, stod och gosade med den en stund innan jag insåg att det var en kaktus jag gosade med.

Bambu


Blev det för mycket blombilder och sånt nu?
Vad tycker du? Antingen kommenterar du eller så gör ingen det, roligt med kommentarer även om de är negativa... ^^

Efter det körde vi iväg nånstans och käkade, såg då det här:
Idaho potatis. He-he-he, internt skämt typ

Åkte typ hem till moster sen och packade och efter det styrde vi lilla blå hemmåt.
Låg typ i nån slags halvdvala med musiken inpluggad i öronen.

Radio är ett helvete på väg till/från Skåne, brusigt så in i skogen.


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej jag har sett det mellan dig och Malin. Och inte för att lägga mig i så tycker jag att faktis Ingrid kan detta lite bättre än dig ! (inte för att vara elak xD) Malin är ju inte tjock, och Neon verkar inte tycka att det är jobbigt så det är ju inget problem :D hihi

2011-05-16 @ 14:23:19
URL: http://ponnyryttarenmaja.blogg.se/
Postat av: malin

och hur vet du att det bara inte är hon som säger det? :) det finns andra ridlärare och många människor som inte tycker jag är för stor så litar hellre på de. är inte agressiv tycker bara det är önodigt att lägga sig i något du inte har med att göra.

2011-05-16 @ 14:35:57
URL: http://malinolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0