Freaky facts: del två

§ Jag tycker skalbaggarna jag hade i sandlådan som liten är ganska gulliga, men jag är livrädd för mjölbaggar (en annan sorts skalbagge ). De klickar när de landar och hör jag en landa får jag typ ångest.

§ Jag har fortfarande julgardiner


§ Jag tycker jag är supersmart som sorterar min smutstvätt direkt. För.det.har.ju.ingen.annan.någonsin- tänkt.på.


§ Bulldeg är bland det godaste jag vet.


Skalbagge Mjölbagge

Blir fruktansvärt äcklad bara av att se bilder av dem.

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: När jag började rida i oskodda tyckte jag att jag bara gled omkring, nu älskar jag dom! :D haha

2011-05-26 @ 23:19:31
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Elin

Kan du inte ta ner julgardinerna nu? Eller så gör jag det snart ;)

2011-05-27 @ 14:10:42
Postat av: Matilda Holmström

SV: Men kandaret är ju brunt, hur skulle ett svart/vitt pannband då passa? ;P



Jag personligen tycker att W har lite för lita vitt i pannan för att det skulle vara snyggt med ett vanligt pannband :)

2011-05-27 @ 18:29:17
URL: http://twolivesonepassion.se
Postat av: Anonym

SV: Jag håller med. Hatar när man kommenterar något men inte får någon respons. Jag skulle önska att jag hade tid att läsa alla läsares bloggar också, och få skicka kommentarer som rör deras inlägg. Inte bara en massa svar, om du förstår vad jag menar? Tyvärr är mitt schema fullbokat, egentligen hinner jag inte ens med min egen blogg :/

2011-05-27 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0