Fredag

Har haft en massa jag kunnat blogga om idag, men har jag gjort det?
Nae. Bra där ja.

Sovmorgon, matte och sedan tyska.
Tog kompledigt på idrotten och den andra tyskalektionen så efter lunch gick jag och sara upp till stan.
Har gått hit och dit, fram och tillbaka, kors och tvärs över torget, flertalet gånger.

Blev ett par solglajjor, ett nitbälte och nått mer jag inte kommer ihåg.
Åkte även zic-zac med Sara, Ewe och Eken.
Ja jisses vilka minnen det drog fram ur skallen.

Drog sen runt en stund med Sara och lite annat folk som jag inte vet vad alla heter.
Lat och seg som jag är pallar jag inte fota mina glajjor så jag tar det imon.

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Jag tycker också det är finare med nosgrimma på =)



Men på min ena häst rider jag med pullarnsgrimma då han ett tag var väldigt stark och drog iväg ofta. Nu hänger den nosgrimman bara kvar just för att han går så bra med den på.



På min andra häst har jag aachen, hon gapade en hel del förut och var rätt orolig i munnen. Men med den nosgrimman blev hon mycket trevligare :) Sen hänger den också bara kvar fortfarande haha.

2011-05-07 @ 00:16:29
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0