Kaoz

Den här dagen har fan gjort kaaooz med mig.
§ Failade med pappas ica-kort när jag var på Kvantum så kortet låses tills imon.

§ Skulle baka tårta tills imon och blandade ihop måtten så hade bland annat i 2msk salt när det skulle vara 1tsk.

§ Elin fick hjälpa mig med hela bakningen och säga hur jag skulle göra för jag hade hjärnsläpp = grining Elin

§ Glömde posta ett inlägg om tävlingen jag ville vara med i så fick en kommentar från dem som hade den. Akward!


Kort och gott: Ingen bra dag.
Får hoppas morgondagen blir bättre för då fyller jag ååååår!

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Det blir så mycket fräschare om man mockar hagen =) Visst är det tråkigt, menmen.. Haha skönt att du slipper :D

2011-05-23 @ 22:53:37
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0