My Birthday

"Väcktes" på morgonen av större delen av familjen. Fick frulle på sängen och en presentR.
Öppnade dem men tog ner brickan och käkade med familjen.

Plastfilm till mobilen
Ridhjälm AwZuM

Ett par helt underbara skor  Skolavslutningen?

Sen på kvällen så fick jag pengar av FM/FF, MM/MF och Anna.
Fick ett finfint smyckesställ av Jenny.
Smyckesstället ^^
TårtaN, mumsig överlag men med hm, vissa saltställen som var hemska.
Hallonmousse med chokladbotten. Måste ha failt nån merstans för botten på dem var superkladdiga och hade karamelliserat-socker-klumpar i sig. Men får väl trots allt säga att det är en god men jädra tidskrävande tårta.
I alla fall när man har mina skillz.

Servetterna som mutti och jag köpte på vägen till skåne. Urgulliga!

Sen det som jag tog alla de här korten med: En ny mobil :DD
HTC Wildfire tvivlar på den jag plockade bilden från ägde den så länkar inte dit.
Ser ju misstänkt likt ut en produktbild... ^^




En superlyckad födelsedag.
Helt underbar! (förutom när jag failade på kortspelen i skolan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0