Ny design

Laddade häromdagen ner Gimp till min dator och fick då för mig att fixa en ny header.
Och då var jag ju också tvungen att fixa iordning resten av designen lite.

Har fixat allt genom vägledning av www.designadinblogg.se och sen några andra sidor som jag googla fram.
Okej ropade även in Elin så fick hon fixa den sista lilla skönhetsfläcken.

Sedan var det bara att kopiera över kodmallen och stilmallen från min påläggsblogg till denna.

Blev den fin?
Vet att många tyckte min gamla var för mörk så ni får ni fan ta å kommentera vad ni tycker här ^^

Kommentarer
Postat av: Elin

Blev mycket ljusare och gladare! Finfint :)

2011-05-20 @ 10:44:03
Postat av: N

Fantastiskt mycket bättre! :-)

2011-05-24 @ 23:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0