Ponnyridning

Tänkte jag skulle cykla upp till risse i god tid så att vi inte skulle behöva stressa.
Planerad att köra hemifrån vid halv elva. Kom jag iväg som jag skulle?
Nae.

Tog mig hur eller hur upp dit och typ fem minuter senare kom Elin och pappa körandes (pappa skulle köra upp hästarna åt oss). Kändes väldigt surt faktiskt -.-
Mötte upp Sara, Emmy och Sara pojk i stallet.
Fixade iallafall allt och brummade upp till galsbruket.
Var väl endel ungar precis när vi kom dit men sen blev det färre och färre.

Så killen som hade fixat dit oss sa att vi kunde åka hem vid två istället för vid tre om vi ville.
Så det gjorde vi.
Lastade ponnyerna och åkte hem.
Släppte ut dem och la undan grejerna och cyklade sedan hemåt igen.

Men en sak var ju bra i allafall. Jag gick med shorts offentligt för första gången iår ^^


Sara fick ta kort på mig och Ginette som jag ledde runt på hela dagen.
Hon verkade tycka jag alltid skulle ha kort till bloggen
men så mycket kort har jag väl inte ^^

Måste ju bara älska vinkeln. Sitter på gräset bredvid Nettan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0