Ridlektion 2/1

Hoppade Idefix idag. Han är helt enkelt väldigt stor.
Det kändes som om han var delad i början för bakdelen var inte alls med i svängarna.

Hoppningen gick i vart fall extremt bra. Hoppade inga höjder men hoppen blev fina och kontrollerade.
Vart lite si och så med rätt galopp efter hindret. Vart lite läskigt när han hade fel galopp och svängde runt på en femöring.

Är faktiskt riktigt jädra nöjd med hoppningen.

Pratade med Ingrid om mina stalljourer och kakorna jag beställt, efter lektionen.
Ska ev ta ut en del av dem i privatlektioner,typ en laddning innför gymnasiet.
Plockade ihop mina lådor, hämtade min skinnjacka jag glömde i fredags och kvällsfodrade innan jag ringde mamma och bad henne hämta mig.

Åkte och handlade på vägen hem, mutti lyssnar kanske liite mycket på vad jag tycker hon kan köpa ;)
Typ mangoschoklad och revben...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0