Skolan fredag

Kom lite sent till matten eftersom jag letade efter min plånbok men jag tror inte ens läraren märkte det.
Satt och deppade hela lektionen och lyssnade på Linkin Park. Det finns ändå inget vettigt att göra nu när vi har haft nationella.

Efter det var det tyska och den var lika kaoz som alltid. Lite lugnare var det kanske för VP var inte där men annars inget ovanligt.
Fick pizza till lunch och den var faktiskt ovanligt ätbar för att vara skolans.
Dagens stora snackis om man får uttrycka det så var ju att bilderna från Spexdagen som kommit upp på facebook vilket en person inte uppskattade.

Sista lektionen var tyska och efter den fick några inte så roliga nyheter. Riskerar att sänka mig och för att förhindra det/göra det lättare att betygssätt har jag gått med på att plocka ut lite stödord och sedan snacka med läraren om ett ämne jag väljer så att hon kan se hur min meningsbyggnad och sånt är.
Känns ju inte sådärjättekul att få veta detta men jag är ändå glad att hon ger mig chansen att förbättra så att jag kan behålla mitt nuvarande betyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0