Skolan Måndag

Lektioner som vanligt.
Var inte med på idrotten för att jag prioriterat bort kläder till den imorse eftersom jag var sent ute.

Redocisade om Antiken och Demokratin under Svenskan.
Spelade kort hela matten.
Oj så det blev.

Sen Engelskan hade vi ingen lärare på men det skötte vi faktiskt ganska bra.
Läraren vi skulle haft satt i Stipendie-kommitéen.
Faktum är att jag tror att jag har en chans att åtminstonde bli nominerad till ett stipendie.
SO:n har ju gått riktigt bra så man vet ju inte ^^


Man kan ju alltid hoppas


Kommentarer
Postat av: N

och så sprutade det ju också, som en jävla fontän! ;-)

2011-05-30 @ 23:24:11
Postat av: Olivia

Du är så freeesch, menspojken.blogg.se kanske vore nått för dig?

2011-05-31 @ 18:22:30
URL: http://picad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0