Skolan Tisdag

Bild, svenska och sedan körövning rakt över vår lunch så fick äta den under Slöjden.
Fick typ träningsvärk i magen av att "sjunga ut" och inte sjunga som vanligt.

Spelade kort på SET:en. Gick inte lika dåligt för mig idag som igår.
Fick titta på en kort film på NO:n eftersom vi skulle varit ute och gjort undersökningar men det spöregnade.


SO sista lektionen, hade gentligen velat skippa den och gå hem det är bara det att det är så jävla krångligt med lärarna i mitt arbetslag. Man måste först ringa hem och kolla om man får gå hem,
sen när man har kommit hem måste föräldrarna ringa och säga att man är hemma.

Så jag orkade inte utan chillade sista lektionen istället.

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Handhäst är en väldigt smart idé, jag har tänkt på det några gånger men vågar inte riktigt testa det med mina hästar. Chanel (stoet) är rätt nervös, hoppig och studsig av sig ute i skogen. Så jag vågar inte riskera att hon kanske hoppar på Rune av misstag eller liknande.



Men att promenera Rune för hand tycker jag bara är mysigt :D så det går ju bra.

2011-05-24 @ 22:27:42
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0