Skolan torsdag

Betygssnack under NO:n för både matte, no och teknik.
Tror inte det var nånting annat out of normal.

Fick reda på att jag inte fick ha namnet på ryggen på klasströjan som beställdes för ett tag sen.
Lät mina klasskompisar bestäma då och då blev det Führer-Meyer men fick ju som sagt inte ha det för företaget så blev Meyer eller nått sånt istället.

Får hela tiden höra att jag är nazist och sånt skit bara för att jag har tyska släktingar.
Men jag vet att jag inte är det så oftast kan jag bara skratta åt det ^^
Trots det blir man ibland blir man ganska trött på det,
liksom inte mitt fel vad som hände under ww2.

Aja, nu lämnar vi det.
Ska jag fixa lite med mina naglar samtidigt som jag kikar på Criminal Minds.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hon är mätt 1,45,5 med skor, men i mätintyget räknade de bort 1 cm för skorna. ;)

2011-05-20 @ 07:12:26
URL: http://ourhorsesjuliaochnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0