Svar på kommentar

Skrev till en storblogg att jag tyckte det var härligt att de svarade på kommentarerna man skickade även om de var mindre intelligenta ibland. Fick då det här svaret spm jag antar är från dem:
SV: Jag håller med. Hatar när man kommenterar något men inte får någon respons. Jag skulle önska att jag hade tid att läsa alla läsares bloggar också, och få skicka kommentarer som rör deras inlägg. Inte bara en massa svar, om du förstår vad jag menar? Tyvärr är mitt schema fullbokat, egentligen hinner jag inte ens med min egen blogg :/


Mitt svar: Förstår vad du menar men det skulle nog vara ganska svårt att hinna med även om man inte har så stor blogg. En av de få fördelarna med få besökare är ju trots allt att man har lite koll på vilka som läser och då kan läsa deras bloggar med.
Men har man en lite större blogg så kan man omöjligt hinna kika över allas egna bloggar och det även om man inte har ett eget liv i övrigt vilket storbloggar måste ha för att de ska vara minsta läsvärda.
Men bara att själv skriva en motkommentar gör så mycket. För man måste ta sig tiden att faktiskt klicka in sig på läsarens blogg och kommentera.
Vilket som sagt gör det mycket roligare att kommentera från första början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0