Breaking Dawn

W-O-W!
Den var underbar. Vi åkte in lite halvt om halvt oplanerat tycker jag. Planerat var det väl egentligen men vi hade inte lyckats köpa biljetter då det på något sätt strulade med kortbetalningen så då kan man väl halvt om halvt oplanerat?

Fick i alla fall platser längst fram men två av oss valde att sitta på ett annat ställe. Trodde jag skulle få typ nackspärr där eller obehag över huvudtaget men icke.  Tyvärr hade jag inga popcorn att smaska på (älskar biopopcorn) för kön till kassan var BRUTAL. 

Filmen var som sagt helt underbar. Visst jag saknar lite aspekter som finns med i böckerna men den klarar sig med bravur ändå. Definitivt en gråtfilm om man är en film-gråtare. Men den teorin grundar jag på att de tre damer i mitt sällskap som satt närmst mig grät, flertalet gånger medan jag försökte undertrycka skratten emellanåt.


Betyg: Fem av Fem Getter!


Kommentarer
Postat av: Timmie

den är grymt bra!!! Saknade dock när rose ska ge Jake mat när han är i huset och knöcklar ihop en bunke till en hundmatskål och sätter den på golvet.... Hade varit kul och sett den i scenen i filmen faktiskt! Men tycker dom gjorde filmen grymt bra i och med allt som verkligen hände i boken! :))

2011-11-20 @ 23:47:56
URL: http://dressyrkillen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0