Edi och Felice 11-11-25

Drog till stallet med Isabelle nästan direkt vi kom från skolan. Jag gjorde i ordning Felice för en skrittrunda för hand och Isabelle tog aningen mer tid på sig innan hon blev klar. Så jag promenixade ihop med Isa och en tjej till till som d red. 

Vid Täckta banan skiljdes vi åt och jag gick en liten omväg hem medan de red därinne. Gick bland annat förbi internatet och "visade upp" henne. Gick runt vårt hus och pratade lite med som var inne på sina rum innan jag gick mot stallet igen.

Mockade (tog en jädra tid), gjorde höpåsaroch havrehinkar, bytte vatten och borstade av Edi samt smorde bådas småsår och rengjorde ett på F som var helt fräsht.

Måste bara säga att Felice var fruktansvärt duktig idag som stod ut med både knasiga Karro som hängde halvvägs utanför sitt fönster men också den stora upplysta granen, som står vid Kastanjegården, utan större protester. Hon är så lugn o fin den damen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0