I´m on the highway to hell..

..eller på tåget till lund, sanningen ligger i betraktarens ögon you know.
Fullpackat kan väl i alla fall lugnt säga att de är, ett såhär packat tåg har jag inte befunnit mig på sedan vi skulle till Borås med drillen och tåget vi skulle med aldrig kom till nybro så vi fick åka med ett annat som ju då fick dubbel befolkning...

Mår dessutom illa vilket jag tror beror på stress, för mycket godis, pepparkaksdeg och att jag suttit med Ove hela vägen. Ove dör dock om en halvtimme och jag är snart framme i lund ändå så det är nog inga problem.


När jag ankommer till Lund gäller det att snabbt ta sig av tåget och spurta bort till busshållplatsen så jag hinner med bussen till Sandby och sedan Flyinge. 


Edit: Hann riktigt bra bort till bussen, träffade på en tjej ur tvåan som kom  med samma tåg som jag och sen en etta, en två och två treor bort vid busshållplatsen. Berättar om vad vi gjorde när vi kom hemimorgon. Är supertrött nu!
Nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0