Ö-dag

Eller kan man kalla det studiedag för att göra det lättare att förstå.
Huvudsaken är att jag är ledig idag och faktiskt ska försöka få nånting gjort. Som till exempel matteläxan och försöka snygga tillhär på riktigt.

Inte städa utan mer plocka så det ser snyggare ut. Kanske till och med försöka få upp gardinerna,hehe.

Vad den än blir så skjuter jag nog upp det en stund till.
Jag har ju en halvfilm att kolla på innan jag gör nånting annat och såmåste jag verkligen få tag i han som håller koll på funkisarna tills imorgon så jag kan säga att jag fått förhinder.


Edit: Ringde han precis och han hade fått de smset jag skicka i Onsdags så han visste att jag inte skulle komma imorgon. Pjuh! Då var det avklarat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0