Utdött? Inte bland hästbloggarna

För något år sedan var det ju ganska fräsigt bland stora/halvstora bloggare att bråka och smutskasta varandra genom diverse "inte för att jag vill vara en sån som snackar skit (för jag är ju så gullig) men hon är dum" i mängder av varianter.


Detta fenomen trodde jag i princip dog ut i och med Kisses reformering men nae, nu verkar hästbloggarna så smått ha trillat ner i skiten. Så där har vi hästbloggarna i ett nötskal, vi ser tråkigheterna i vanliga bloggvärlden i god tid men trillar ner i hålen ändå.


Tack och adjö, 
nu ska denna mö,
soooovö ^^

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Haha, tack ;)

2011-11-16 @ 07:39:52
URL: http://ourhorsesjuliaochnicole.blogg.se/
Postat av: Ina Ögren

Sv: Var på ett ridläger då de endast hade tillräckligt med spån för att suga upp kisset. (Jag använder halmbädd.) Jag tyckte det kändes som lite för lite - man vill ju att hästarna ska kunna sova bekvämt också. Jag tror det vore bra med spån i botten för att suga upp kisset och sedan lite halm ovanpå för att hästarna ska kunna ha det bekvämt när de ligger ner. När man mockar kan man ju bara peta halmen åt sidan ;)

Hoppas det hjälper :D

2011-11-16 @ 18:40:47
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0