Gårdagen 11-20-24

Försov mig och missade kvart-över-sju-bussen. Vaknade istället vid åtta så fick ta den kvart över åtta. Vi hade prov på morgonen vilket hade kunnat bli jädrigt jobbigt men eftersom det var uppdelat i två delar och vi hade den första (lätta) delen på morgonen  - rast - sedan nästa del och jag hann dit i slutet av första delen hann jag göra den och ändå hinna ha rast innan del två.


Klassen hade fått resultaten på två mindre inlämningar i svenskan och tja, läraren var inte så populär efter det. Vi fick dem genom it´s learning( webbaserat info-/inlämnings-/läx-program ) och det konstaterades snabbt att nästan ingen fått sitt referat godkännt. Bokrecensionen däremot ( lite större uppgift ) hade det gått mycket bättre med. 

Nu när jag tänker efter så kan jag inte komma ihåg nån som fick sitt referat godkännt?
Var de nån som fick det godkänt?


Huvudvärken var ett faktum som alltid på måndagseftermiddagarna vilket gjorde mig ytterst lättretad. Så då är det bara för andra att hålla sig undan och akta vad de säger (vilket ingen gör :@)


Haha, nae men jag vill minnas att jag hade en ganska bra dag ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0