I´m so happy, i´m so glad

Jag har way efter alla andra (typ) hittat medryttarhäst! 
Eller egentligen är det väl mer sköthästar men jag hoppas att jag kommer få rida lite mer när hon mer vet vad jag är för en mupp. Det är två hästar det gäller, Edi: en 13årig valack tävlad upp till Msv i dressyr och Elise: en 6åring som tillhör Annaveras arbetsgivare. 

Det kommer mest gälla att fixa med hästarna i stallet och typ skritta fram/av. Det sa hon redan från början att hon behöver egentligen inte någon som trimmar hästarna för det fixar hon själv utan mer liksom avlastning. Men med min ringa erfarenhet av att hålla tävlingshästar i trimm känns det ganska okej.


Jag är så glad för min skull!

Kommentarer
Postat av: E

Så länge du hinner med skolan också är jag också glad för din skull! :D

2011-10-19 @ 18:23:02
Postat av: Anonym

grattis! :D

2011-10-19 @ 21:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0