If tomorrow never comes...

... så vet ni i alla fall vad jag hade tänkt göra.

Hade tänkt låna mig en Dunder och ta en riktigt lång mystur i skogen. Tyvärr jobbar Erika så jag hinner inte prata med henne eftersom jag ska dit på förmiddagen men när jag kommer hem på Höstlovet så hade jag tänkt be att få låna odjuret igen så får snacka då :) Jag har alltid varit nyfiken men nu har det väl trissats lite, antagligen för att det blir så mycket svårare att hålla koll när man befinner sig 25 mil bort.


Favoritbild på mitt favoritmonster!

Sen så ska jag ju då såklart åka hem med. !8.13 går mitt tåg till Alvesta där jag får byta mot Lund. I Lund får jag en Härlig timme tror jag innan min buss går till Södra Sandby och till sist Flyinge. Avskyr verkligen närjag måste byta tåg, känns alltid som om jag kommer hoppa på fel tåg och hamna helt å fanders. Nu kan jag ju inte minnas att jag någonsin gjort det eftersom jag hellre frågar nån random än hoppar på ett tågovetandes men ändå!


Bilden är plockad från www.nykopingsbloggen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0