Körlektion och stallet so far

Körlektion med häst och inte med bil alltså. Vi gick igenom hur man selar en häst och tittade sedan på lite grejer som rör körning. Bland annat paradselarna som används vid kungligt besök...

Vi körde ingenting denna gången men nästa gång ska vi själva få försökaosspå att sela och ev köra om vi hinner. 



Hade först teori i stallet med genomgång på visitation och sånt samt lunch stalltjänst som i stort är att lunchfodra och byta hästar i hagarna. Men eftersom jag glömt mina vantar fick jag turas om att låna Elsas när jag tog in hästar och hon fodrade. De är väldigt noga med att man alltid ska ha vantar när man leder hästar.



Obs
: Inlägget skulle kommit upp igår men Ove somnade... ZZzzzZZz.
Så ni får det idag.

Kommentarer
Postat av: Cacci - En katastrof med glimten i ögat!

Kikar in och hoppas att allt är bra med dig! :)

Kram ♥

2011-10-19 @ 15:56:44
URL: http://nattstad.se/cacci
Postat av: Olivia

Fin blogg :)

Allt bra med dig?

2011-10-19 @ 16:31:19
URL: http://oliviawallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0