Stallet

Har mockat och fixat åt Edi och Felise. När jag var klar med allting som jag kunde fixa med så väntade jag att Moa skulle bli klar med sin pålle och det mina vänner tog en jädra tid.


Har varit i stallet i cirka 3h och då har jag inte ens ridit utan gjort i pincip allt annat än just det. Har dock gjort i princip allt utom just det men ändå, jag måste börja speeda på lite men fortfarande vara lika noggrann.



Enligt en av mina lärare i Hippologi 1 ska det ta 5-10 min att mocka en box, max 15 och det om det är en spånbox. Kan säga att det tar lite mer tid än så för mig...



Kan verka tråkigt att jag inte rider så mycket men det är faktiskt väldigt avslappnande att bara vara där roch göra något man kan och kan BRA! Tillskillnad från i skolan där matten och svenskan alltid finns i ett hörn i skallen som ett stort svart orosmoln. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0