What goes up is got to fall

Kommer någon ihåg att jag hade mitterminsprov i matte förra fredagen?
Jag tyckte det gick bra ock lyckades beta mig genom ett par tal bara genom jävlar anama och var nöjd med mig själv att jag inte gav upp dem direkt som jag brukar med den typen av tal (aldrig riktigt fattat dem).



Fick resultaten idag och det gick inte alls så bra som det kändes, Jag är godkännd men det var ingen stor marginal och jag hade inte mycket poäng. Med andra ord: jag känner mig dålig, trög, korkad och riktigt jävla misslyckad. Jag är ganska depp och ser ingen mening med att fortsätta kursen just nu eller ens gymnasiet, för hur ska jag klara resten av alla jävla mattekurser som jag tyvärr valt om jag inte ens klarar den lätta, repetetionskursen...



Drama queen, yes i am. Deal with it sistah (elin)

Kommentarer
Postat av: E

Äsch, du ska inte ha så höga krav på dig själv! Det viktigaste är ju bara att du blir godkänd så du slipper tenta om skiten... :)

2011-10-27 @ 19:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0