En allvarlig fundering

Jag funderar på om jag verkligen vill gå kvar på den här linjen.

Hade jag bara haft nån backup-plan hade jag kanske mer seriöst övervägt att hoppa av men när jag nu inte har det kan jag inte mer än vilja springa härifrån och aldrig se tillbaka. Jag hade ju tänkt att jag skulle hålla ut åtminstonde ett år och sedan försöka komma in på Strömsholm istället ( samhäll/häst) men vad gör jag om det inte går? Och hur ska jag klara mig tills dess?

Det är inte boendet, det är inte stallet, det är inte klassen och folket utan det är lektionerna och lärarna som inte funkar för mig. Men mest tror jag det är så att jag inte funkar med det här. Jag är inte ens säker på att jag funkar med gymnasium över huvudtaget.


Lång, dålig text men förhoppningsvis kanske nån vill bolla ideér med mig. Elin, Jenny och mamma är uteslutna. J&M vill jag just nu inte ens höra vad ni tycker. Mobilerna är förövrigt döda för jag har tappat min usbkabel/laddarw, troligtvis i skolan. Ska maila några lärare sen ifall någon har hittat och lämnat in den.

Kommentarer
Postat av: jennie

Du har en stor chans på flyinge, är det hästar du vill arbeta med är du säkerligen på rätt ställe! Kämpa på, viljan övervinner allt! :D

Kram Jennie

2011-09-23 @ 21:53:35
Postat av: flickjakel

U got me darling ! :)

2011-09-25 @ 17:34:57
URL: http://flickjakel.devote.se
Postat av: Anonym

Åkrahäll finns alltid ju, många skulle bli glada om du kom hem igen!

2011-09-25 @ 20:43:23
Postat av: N

Det löser sig nog men gymnasiet går nog tyvärr inte slippa undan hur eller hur eftersom det skulle bli så mycket problem i framtiden.. Saknar dig som fan.

2011-09-25 @ 21:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0