flunked

har ju dubbla mattelektioner idag och fick mitt provresultatunder den andra.


var deffinitivt inte godkänd på det provet så även om vi har lämnat det kapitlet bakom oss så ska jag ändå försöka få in det i skallen. tyckte det kändes, inte bra men okej när jag gjorde provet och sen får man höra det här. läraren kunde inte hellerriktigt sätta fingret på vad det är jag missat utan det var typ lite här och där vilket känns rent ut sagt förjävligt . 

Men
potenser kunde han i alla fall säga var särskilt svagt så där får jag väl lägga lite tid på nu. vet bara inte hur jag ska öva upp det. får googla, finns ju en massa skolsidor som lägger upp övningar jag kan snoka rätt på.


Så idag går jag under namnet Emo-olga och hoppas på att folk låter mig vara deppig att komma med en  massa jävla, hur mår du fastän de inte bryr sig och annat skenheligt skitsnack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0