Funderar...

... på varför i hela friden folk vill titta på idol nu när det är dags för slutauditions.
det roliga är ju att se de som inte kan sjunga men tror att de kan.

... på varför jag har ont i magen. Bara jag inte fått maginfluensa eller något annat mys.


... på varför jag inte fått nån info om när, var och hur detblir imorgon. När jag ska varadär, vart vi ska samlas och vad som blir min uppgift. Ska ju vara funktionär på lag-SM i dressyr så de åtminstonde de två första kunde vara trevligt att veta...



Får fundera vidare sedan. Nu ska jag dricka te

Kommentarer
Postat av: karro

Kolla din mejl som du fått av Staffan. Där står det :)

2011-09-23 @ 21:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0