Funktionär

Har då idag varit funktionär på lag -SM i Dressyr som har gått på Flyinge idag.

Började dagen med att hämta protokoll hos de olika domarna, kontrollera dem upp hos speakern och sedan ta ner dem till sekreteriatet.  Eller egentligen så hämtade jag dem och så fixade en annan tjej med kopiering och kontroll. Men sedan gick hon och då fick jag sköta de själv vilket var kaos och sedan kom Isabelle och hjälpte mig.

Var ungefär halva andra klassen vid insläppet men fick sedan ansluta till protokollspringandet/kontrollerandet för där behövde man vara två vilket man inte behövde vid insläppet. Så större delen av dagen har jag ju sprungit med papper hit och dit.

Fatta bra motion, synd att mobilen var död. Har ju annars stegräknare i den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0