Hemma från skolan

Runt halv åtta i morse tryckte jag i hörlurarna i mobilen och har lyssnat sen dess, satt med musik på kemin, på biologin, under lunchen, på bussen in till skolan på matten och på vägen hem från skolan. Enda gången jag stängde av någon längre stund var under svenskan då vi hade redovisning om genrer.

Satt dock inte i klassrummet nån större stund under den lektionen. Jag hade min del av grupparbetet på mobilen och skulle skriva ut den i bilioteket men det krånglade och när jag väl fått ut den satt det en lapp på klassrumsdörren att man inte skulle knacka utan vänta på att släppas in. Så där saatt jag tills två polare kom ut för att leta efter mig. Dock behövde vi prata genom hur vi skulle redovisa för vi hade tydligen gjort helt annorlunda mot de andra vad gäller upplägg så vi blev utlåsta igen (y)

Fick sen komma in och då var det dags för redovisning för min grupp och sedan var det slut på lektionen.

Kommentarer
Postat av: E

Ehm, du lär ju inte hänga med i skolarbetet om du sitter med hörlurar hela dagarna? ;)

2011-09-21 @ 21:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0