Höjden av lathet?

Jag är sålat att jag väntar 20minuter så att jag slipper gå hem. Ingen i la familia kan hämta mig och jag vill inte gå så då ska jag ta bussen hem!


Det blir nog första gången jag åker buss endast 2 km, har faktiskt hela 4km till södra Sandby. 
Varför jag vägrar gå en sträcka som jag lätt kunde ha gått?

Min väska väger apa! Och kassen med ridgrejer likaså. Jag lekte optimist i Lund och gick från Polhem till stationen och fysatan vad det var jobbigt! Det var dessutom krångligt att kånka runt på väskan inne på Subway och Ica (man måste ju ha godis när man åker tåg).



Just precis nu funderar jag bara på vad det egentligen kostar att åka inom Nybro, det är ju liksom inget jag gör i valiga fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0