Krångel

KrångelKrångelKrångel

Det är polhemskolan i ett nötskal.


Hade ju tänkt åka hem på fredag och iom hur vårt schema är lagt kan jag få så jag slutar vid ett bara jag byter labbgrupp tillfälligt och hoppar tyskan (ja vet, tyskan krabbar och så vill jag hoppa den, smart). Så jag pratar med tyskaläraren som säger att det är okej med henne men jag måste snacka med mina mentorer.

Så efter matten så snackar jag med Jonas som då säger att jag egentligen behöver få en ledighetsansökan påskriven. Men det är ju väldigt omsmidigt för mig att skicka hem lappen och mamma kommer inte in på skolans webb-grej (mitt konto) så hon kan inte skriva ut lappen och skicka in den. 


Så nu lutar det åt att jag får ta med en lapp hem och lämna in den i efterhand vilket skulle funka bra för mig eftersom jag ska åka hem men som kan bli problem för skolan ifall jag inte gör det och får en signatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0