Sitter i skolan

Yesyes, sitter på biologilektion och saknar mina friends back home. Men till alla er som mot förmodan saknar mig kanske jag kan ta mig hem i helgen. Har ju studiedag på måndag så då får jag ju liksom en extra dag hemma...


Dock är det inte spikat, har liksom inte nämt för mami att jag vill komma hem en sväng.
Kanske skulle passa på att fixa det, Tessan sa igår att jag kunde få ladda mobilerna under skoldagen med hennes laddare. Assummm!


Har kollat i receptionen på skolan och de har inte fått in nån kabel så då har nog någon, om de hittat den, snattat den. Men jag tänkte i alla fall höra med matteläraren ifall han sett den men inte lagt in den i receptionen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Ja öronen och ögonen pratar Rune också mycket med :D aldrig "rösten"

2011-09-26 @ 21:20:30
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0