Stalljour

Har haft sovmorgon på Tisdagar de närmsta veckorna men nae, nu är det slut med det. Har morgonstalltjänst och börjar då vid 7 och inte 8 som jag gjort innan. Vi är uppdelade i grupper i klassen och eftersom det är så svårt att ta sig hit med buss på morgonen så har ett par stycken i min grupp som inte bor på internatet sovit här. Johanna har sovit hos mig, Malin har sovit hos Emilia och Morgan har sovit i föräldrarummet.


Tittade på V for Vendetta iförrgår. Filmen tappar lite sin spänning när någon hela tiden får förklara varför han gör som han gör för  folk som missade början. Vi får ta å titta om den snart, det är ju en film som man behöver se ett par gånger innan man kan uppskatta den ordentligt.

Nog om det, nu ska jag dra på mig lite ridkläder och bege mig ut i stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0