Tha House


Dan förlorade sängen.


Skrivbord o takfönstret


Trappen ner från mitt rum


Korridoren nedanför min trapp. Finns fler korridorer men de kändes inte som om de är så intressanta att fota..


Köket som aldrig lyckas se fräscht ut mer än 5min.


Köket.


Köket.


Tv-rummet.


Hallen. "Finingången" typ. Finns en annan ingång för stallskor men den glömde jag fota.


Hallen utifrån. Skulle tagit kort mer på huset men eh, det satt folk i köket i andra huset och jag ville inte framstå som mer udda än vad jag är så...


Hm, jag tror väl det här var det mesta, glömde som sagt groven och vår lilla tvättstuga men ah. Vill ni se det med egna ögon får ni pallra er hit. Jag tycker framför allt att flickjakel ska komma ihåg det ;)

Kommentarer
Postat av: flickjakel

yeees, fundera på att följa med ner den 30:de och kanske stanna och åka hem söndagen? :)

2011-09-18 @ 18:58:19
URL: http://flickjakel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0