Bra dag

Lyckat att man inte bara försover sig och missar första bussen, man missar även buss nummer två och får vänta till halv tolv innan man kan BÖRJA ta sig in till skolan. Hade gärna sjukanmält mig för enkelhetensskull och ägnat dagen åt något vettigt men det gillades inte den gamle så det var bara att dra på sig skorna och åka in för att ha två hyffsat korta lektioner innan man får åka hem igen.

Eller, käkade lunch i skolan också. Viktig information för er även om det inte var något höjdarkäk idag. Lite krydda på tillvaron är ju att sista lektionen bara kommer ägnas åt samtal. Jag har precis haft en gruppredovisning om en bok vi läst och snart ska vi diskutera vart jag ligger betygsmässigt i engelskan.

Sjukt värd skoldag.

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Hej! Jag har en bloggtävling på bloggen där du kan vinna ett 4-pack transportskydd i valfri storlek från Amigo/Horseware.

Passa på att tävla nu, det börjar närma sig sista chansen!

Klicka på länken för att komma direkt till tävlingsinlägget: http://stockholmsjenna.se/?p=5419

2012-02-15 @ 10:25:04
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0