Edi och Felice 12-01-31

Red med Ronja på min fjant som blev ännu fjantigare för att jag oroade mig.
Satt upp och skulle bara skritta ut till vägen där Ronja skulle  möta mig men Edi började stissa så Moa som promenerat med sin häst fick gå med oss en bit.

Skrittade fram ute innan vi gick in på Täckta banan. Edi slappnade aldrig riktigt av vilket jag såhär i efterhand vet beror på att jag var spänd. Det blev bättre ju längre vi red men jag höll ändå Ronja tillbaka så vi travade bara. 

Tillbaka i stallet så mockade jag, gjorde höpåsar och allt annat för att det var ägarens "lediga" dag. Alltså en dag när jag har helt och hållet ansvar för hästarna så att hon kan plugga. Mitt humör var på en rejäl dipp, jag frös som ett as och livet kändes bara skit. Jag vet inte ens vad jag vill göra med mitt liv längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0