När surhetsreglerande medel faktiskt vore nyttigt

Ibland önskade jag att jag hade varit en sån mupp som skolkade. Tänk på vad mycket jag hade fått gjort om jag hade gjort det. Då hade jag kunnat komma ut i stallet i rimlig tid vilket innebär att jag kan komma hem i tid och skriva på mitt arbete som ska in idag.

Men nu sitter jag här till ingen nytta i aulan och kollar bloggar. Ja jag är sur och ja jag är barnslig som inte ens vill eller försöker hänga med i föreläsningen, lika barnslig som de i min klass som inte dök upp i skolstallet idag utan någon bra anledning som jag vet om.

Men nu är jag ingen skolkare, så jag får helt enkelt bita i det sura äpplet som kommer av att följa vissa av samhällets regler och tjura vidare.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det gjorde vi för lääääängesen! ;)

Ska du vara där? :D

2012-03-04 @ 06:44:09
URL: http://www.showjumper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0