Skolan 8/2 - 10/2

Onsdag:
Glömde lämna in min kvittens till individuella valen.

Torsdag
Glömde än en gång att lämna in kvittensen. Fullskaligt krig under ena mattelektionen och läraren beskev min fokusgran som snuttefilt. Snuttefilten hade blivit kidnappad så jag spenderade lektionen med att leta efter den.
Resten av dagen satt jag mest av tiden och väntade på att skolan skulle sluta så jag kunde möta upp MoP.

Fredag:
Dagen är ju ännu ung men jag försöker tvinga mig till koncentration trots att jag egenligen bara vill gömma mig under ett bord och bryta ihop av anledningar oklara till och med för mig.

Just nu: försöker hitta en frågeställning att göra en uppift om men kommer ingenstans och jag måste ha bestämt mig när lektionen är slut. FML!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0