Edi och Felice 12-01-30

Gick till stallet i sällskap med Emilia, plockade in en något upp jagad Felice som var sist ute bortsett från hästarna i stallet bredvid och bytte vatten i hinkarna innan jag började mocka. Ryktade hästarna ordentligt och de uppskattade det väl olika mycket. 


Felice var varm i höger bakhov och jag såg att Edi hade en ny sorts sko så jag gissar på att Herr Hovslagare varit en svängom i stallet. Fyllde höpåsar (tot. 24kg) och försökte sedan fylla mathinkarna men insåg snart att havren var i princip slut. En liter saknades när jag var klart, fett onödigt liksom att det saknades en liter av åtta. Hittade heller inte sojan som Felice skulle ha.

Tog sällskap hem med Moa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta chansen att vara med i veckans blogg hos oss!Det är enkelt och smidigt och du har chansen att ta del utan våra över 200 läsare varje dag! Klicka här för att komma till tävlingen! http://dailyhorses.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-v-4.html#comment

2012-02-01 @ 21:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0