Kallt @mitt rum

Stängde av elementen innan jag åkte på jullov eftersom jag tyckte det vara onödigt att de skulle vara igång till ingen nytta under tre veckor men det gör jag aldrig om.


Det är så satans kallt härinne nu att jag sitter med tjockjacka, fårtofflor och en filt. Benjamin, min fikus däremot mår förvånansvärt bra! Trodde han skulle vara helt död vid det här laget då ingen kunnat vattna honom på tre veckor men det verkar inte så. Kylan kanske gjorde honom gott?


Suck! Slängde in mina väskor och allt sånt för lite drygt en timme sen och nu är allting jättekallt och mitt godis har blivit extra hårt. Till och med knapparna som jag råkade hölla juice över för typ en månad sen fastnar mycket lättare nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0