Kollar på OS

Närmare bestämt Fälttävlans dressyren! Kollade en bra stund igår också men inte hela. Jag satt redo och väntade på att det skulle starta idag men sen råkade jag glömma bort det så jag missade första 35minuterna och missade att se två svenska ekipage, bland annat Sara Algotsson som ju ligger på delad första plats. Väldigt surt, just den ritten hade man ju verkligen velat se.
Jag sitter i tvrummet med resten av familjen men jag kollar på datorn med hörlurar för dagens tävling sänds bara på SVT Play och så tittar de på cykling på tvn så det hade ända inte gått :)

Hejja Sverige!

Kommentarer
Postat av: Linn Ingvarsson

Svar: Elastiska lindor har väldigt dålig hållbarhet vart de än kommer ifrån. Jag använder bara fleece och akryl både där ifrån och andra ställen tycker dom är helt OK (:

2012-08-01 @ 10:29:34
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Julia K ( T E A M R Y T T A R N A )

Super fin blogg! :)

2012-09-17 @ 14:32:13
URL: http://teamryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0