Mot västkusten

Sitter nu i bilen på väg mot väskusten och Åsa camping.Väl framme blir det väl att sätta upp tältet och planera för imorgon kan jag tro. Kanske hinner vi med och bada i havet också men det tror jag inte. Nu ska det i alla fall bli ett par dagar bort från livet och så får jag ta tag i det igen när jag kommer hem. Det kanske inte är den flashigaste semestern men det ska fasen bli skönt att lämna allt sånt bakom sig och bara leva för dagen. Jag vet inte om jag kommer ha nån möjlighet att blogga nånting, antagligen inte eftersom jag inte vet vart datorladdaren till bilen är eller om den passar ihop med min dator! Så räkna med utebliven uppdatering nu ett par dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0