Funkis-lördag

Började vid 8 imorse och har varit där tills typ nu. Har stått på banan, som ringmaster och på framhoppningen. Ringmaster var nog roligast fast de på framhoppningen  var nog lite trötta på mig för jag frågade hela tiden vart ryttarna var eftersom jag inte kunde se dem fören de var halvvägs mellan craaford (framhopp.) och stora ridhuset.

Men jag fick ju leka med komradion och känna mig viktig i alla fall. Sen att man möter folk som Douglas Lindelöw, Royne Zetterman och Maria Gretzer gör ju inte saken sämre direkt. Tror faktiskt jag ska kolla om jag kan fåstå därimorgon med, om ingen annan gör det. Lite lagom chill sådär utan att vara trist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0