Funkis söndag

Då var SM i hoppning över för iår och vann bland seniorerna gjorde Jens Fredricson. Då jag känner mig själv och vet att jag vill sova på söndag så skrev jag inte upp mig till morgonpasset så jag började vid 12 med att stå på banan och fortsatte därefter att vara ringmaster.

Dagen flöt på super och jag behövde inte fundera över vart ryttarna var för de dök upp när de skulle från framhoppningen. Han till och med kolla de flesta ritter och se en heldel ridstilar jag inte gillade men också de som var finfina.

Nu ska jag glida in i duschen med ett avsnitt av NCIS och sedan blir det film och popcorn för min del. Helt perfekt avslut på dagen alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0