Livsuppdate

Hm verkar bara som om jag uppdaterar när jag ska prov eller efter vissa ridturer. 
Skolan går i alla fall inte särskilt bra, ligger på fallrepet i flera ämnen och allt alla tjatar om är att jag ska plugga mer utan att ens tänka efter innan. De bara antar att jag inte pluggar.


Hästarna går helt okej, körde på lektionen i tisdags och det gick riktigt bra, jag har mycket att öva på men jag var inte rädd och hästen gjorde det han skulle. Viktoria var en ängel och ställde upp som fotograf i onsdags så nu har jag några riktigt fina bilder på Edi och Felice vilket är helt awsome eftersom de kommer vara borta i 6veckor.


Skulle vilja förstora några av dem och hänga upp men det får bli ett mycket senare projekt, först ska jag göra iordning mina hästskor. Har en sko från Flyinge GP förra året och en helt böjd från SM i hoppning iår som jag ska rengöra och spraymåla svarta med glansfärg.



Funderar även på att sluta blogga, inte ta bort den men helt enkelt inte uppdatera eller bry mig mer för de enda som läser är folk jag känner och där jag pratar med de flesta dagligen så då kan jag ju lika gärna lägganer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

najj!lägg inte ner. även om man snackar med dig varje dag får man ändå inte ut allt.

fortsätt blogga!

2012-03-23 @ 16:34:33
Postat av: Elin

Oh no! Jag pratar inte med dig dagligen trots att jag känner dig och jag vill ju veta vad du gör om dagarna egentligen! :)

2012-03-23 @ 16:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0