Stalltisdag

Ingen överdrivet bra skoldag. Lite allmän ridteori och sedan hoppning på ridlektionen. Fick tillslut inse att jag faktiskt ÄR hopprädd. Nu ska jag bara lära mig att leva med det och sen sätta igång att göra något åt det.


Värmde upp och hoppade hindrerna enskilt, slutade med att hoppa en mini-bana.
Jag darrade som ett asplöv och vågade inte släppa fram High Speed som blev irriterad och släppte fram sig själv samt fick till väldigt flaka språng emellanåt. Men nu blir det ingen hoppning på ett tag i skolan för det är bara nästa gång kvar och sedan går vi över på körning.

Lunch och sedan redovisningar/ vanlig lektion i Hippologi 3.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad kul! :D

2012-03-07 @ 09:16:21
URL: http://www.showjumper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0