Acrylfärg och plock på rummet

För evigheters evigheter sen köpte jag en burk sprayfärg för att jag skulle rengöra och sedan spraya en hästsko jag hittat. Har inte hänt mycket på den fronten tills jag igår kläckte den brillianta(men något uppenbara) idén att rengöra skon med svinto. Sedan var det bara å spraya vilket jag gjort i omgångar både idag och igår. Förutom skon har jag även "råkat" spraya lite annat inklusive min vänstra hand som det faktiskt inte var meningen att spraya.


Annars har jag de senaste dagarna försökt passa på att få lite sol, vilket i princip alla andra också gjort antar jag och dessutom försökt få rätsida på mitt liv. Har plockat på mitt rum, beställt en läkartid och olika samtal med lärare och annat löst folk som jobbar på Polhem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0