Första delen avklarad

Var klar med första delen av dagens nationella prov efter 35minuter men jag var tvungen att sitta kvar i klassrummet. Däremot fick jag ta upp min dator om jag ville. Känns helskumt att jag fick ta upp den, just nationella brukar de ju vara övernitiska om att ingen ska kunna fuska. Men jag klagar inte, annars hade jag fått sitta och stirra rätt ut i klassrummet och det vet jag av tidigare proverfarenheter att det är inte det roligaste.


Fem i tio får vi rast och vid tio över tio sätter andra delen igång. Första var läsförståelse och andra blir då hörförståelse. Varför man inte började med hörförståelsen övergår mitt förstånd, då hade man ju kunnat sluta provet direkt man blev klar istället för den här dötiden som blir nu. Skolverket i ett nötskal i guess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0