Fredagens misstag som inte är ett misstag

Är lite nästan-sur på min mattelärare just nu som slår ner som en hök varje gång jag ens tänker på att dra blicken från böckerna till datorn. Sen kommer jag ihåg varför han har sån koll och förbannar tyst min mentor som mailat lärarna om att de ska jaga på mig lite så jag inte kan komma undan och tillsist inser jag att det hela är mitt eget fel eftersom jag i fredags hade ett samtal med mentorn och då kom fram till att det vore bra om lärarna jagade på mig lite.

Men irriterande är det, även om det är för en bra grej.


Madde i bakgrunden

Kommentarer
Postat av: Agnes - Stalltjej.se

Haha håller man på och kollar upp hur man tar bort den så, ja, då är det lite bakvänt! Kanske prova med en henna först och se hur du gillar det? I framtiden sen kommer det säkert komma massa bra sätt att ta bort tatueringar. Jag älskar iaf mina!

2012-05-07 @ 17:27:20
URL: http://stalltjej.se
Postat av: Agnes - Stalltjej.se

Svar på kommentaren angående travhästarna; Det sprutas i leder inom alla sporter, det kan jag lova, många som gör inför varje hopptävling/dressyrtävling också. Jag tycker självklart att det är helt fel, men tyvärr försigkommer det. De travstall jag jobbat på har dock aldrig hållt på med sådant, så det beror nog väldigt mycket på vem man är hos.

2012-05-07 @ 17:31:10
URL: http://stalltjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0