Kompetensutvecklingsdag

Förkortas KU-dag och involverar endast lärare så jag har idag varit ledig. En lång och utdragen sovmorgon hade då kanske varit en bra idé eftersom jag inte tog någon i helgen men icke sa Nicke! Jag har spenderat dagen i Malmö tillsammans med Malin och Emilia och klev upp samma tid som jag gör under skoldagar.

Först Hööks och Horze (samt en liten sväng på Jysk) där jag kollade lite extra på stövelväskor och sedan till Entré. Trodde det skulle bli drygt att shoppa på samma ställe igen men det var helt ok. Gina hade fått påfyllning och Cubus var vi ju inte inne i förra gången så det blev finfint. Dessutom provade vi pikéer på HMs herravdelning och på Dressman vilket MINST sagt kändes skumt.


En bikiniöverdel, en piké (hehe), en v-ringad tröja och en massa strumpor fick följa med hem.
Kollade också resväskorna på COOP när vi ändå gick genom för att komma till Hööks.




Det låter underifrån som att en boll har äntrat huset. Detta måste undersökas

Kommentarer
Postat av: Vanilla

(Han heter Karlsson!)

2012-05-10 @ 12:36:58
URL: http://absolutvanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0